ویژگی‌های یک پنکک خوب همه اشخاص پوستی یک‌دست
نوشته شده توسط : علیپور

پنکک

بهترین مارک پنکیک
این ایام به ادله تنوع کالا و برند تعیین پنکک برای پوست خشک یا این که چرب فعالیت سختی گردیده و نیاز به وقت و طاقت بیشتری دارااست . البته به محض اینکه یک پنکیک مناسب برای خود پیدا کردید، تا مدتی راحت خواهید .
حتما دو دلیل اساسی گزینش بهترین پنکیک آرایشی، سبک و بادوام بودن آن است . پنکک آرایشی سعی عالی در جذب چربی پوست دارااست و کمک می کند در طول روز پوست شما کمتر برق بزند و ظاهری مات و ارگانیک داشته باشد . درصورتی که هر شب پیشین از خواب صورت خویش عالی را بشویید، پنکیک چهره جوش‌های شما را دوچندان نمیکند . پنکیک آرایشی امروزه به رنگ‌های متعدد ایجاد می گردد و هر شخص با هر رنگ پوست می‌‌تواند پنکک مطلوب رنگ پوست خویش را به راحتی پیدا نماید .

 

ویژگی‌های
یک پنکک خوب همه اشخاص پوستی یک‌دست، سالم و روشن میخواهند و برخی اشخاص از این نعمت محرومند و احتیاج به پنکک با پوشانندگی بالا دارند که جای جوش و لک‌ های فیس را کاور نماید . پنکک عالی به راحتی نریخته، تغییر و تحول رنگ و موقعیت نداده و ماندگاری آرایش و پیرایش را تضمین می کنند . باید دقت داشت که دارای اهمیت ترین مزایای استعمال از پنکک خوب در دست گرفتن چربی پوست، مات کردن آن و ارگانیک جلوه دادن پیرایش فیس می‌باشد .
مورد ها زیر دارای اهمیت ترین مشخصه های یک پنکک عالی را ابلاغ می کند:

در اختیار گرفتن کننده چربی پوست

مات کننده پوست

طبیعی جلوه دادن پیرایش صورت

پوشانندگی بالا

ماندگاری بالا

مانع پیدایش اشکال جوش و لک صورت

مطلوب برای مصرف روزانه


انواع
پنکک برای گونه های پوست پوست چرب: بایستی بدانید افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند بهتر میباشد به جای کرم پودر از پنکک به کارگیری نمایند . پنکیک به حافظه ساختار جامد و پودری چربی کمتری داراست و به همین علت بازدارنده مسدود شدن منافذ پوست شده و از چرب شدن بیش از اندازه صورت و ساخت آکنه پرهیز می نماید .

پوست خشک: در صورتی که به دنبال پنکک مناسب برای پوست کم آب می گردید، مسلما به سراغ پنکیک‌های ملایم غیر مات که چربی پوست را خیلی جذب نمیکنند بروید .
در صورتی‌که پوست شما زیاد عرق می‌کند، بایستی پس از به کارگیری از کرم پودر و پنکیک مطلقا از فیکساتور به کارگیری فرمائید . فیکساتور کمک می‌کند تا آرایش و پیرایش بازه بازه زمانی بیشتری روی پوست باقی بماند . علاوه بر این، پودر فیکس کننده امکان مات کردن پوست نیز دارااست . پودر تثبیت کننده آرایش و پیرایش به چهره بی‌رنگ، رنگی، اکلیلی و درخشان در برندهای مختلف وجود داراست .

 

بهترین
برند های پنکک در مغازه اینترنتی دیجی‌کالا تمام برندهای پر اسم و رسم و پرطرفدار پنکیک مو جود می باشد . فرقی نمی کند پوست تیره‌ یا واضح دارید باید بدانید که برندهای مشهور برای اشکال رنگ پوست، پنکک و پودر فیکساتور ساخت کرده‌اند . در سایت دیجی‌کالا قابلیت و امکان خرید از برندهایی مانند ورسای (Versai)، دایسل (Daycell)، دوسه (Doucce)، آرت دکو (Artdeco)، لانکوم (Lancome)، لورآل (Loreal)، اتود (Etude)، اسنس (Essence)، تایرا (Tyra)، مای (My) وجود داراست .

 

راهنمای
خرید پنکک آرایشی خرید اینترنتی پنکک و دیگر اسباب و اثاث آرایش و پیرایش عمل رنج نمی باشد و به شما اذن می‌دهد که ویژگی ها دقیق هر اسباب آرایش و پیرایش را با اعتنا مطالعه کرده و قیمت مارک‌های متفاوت را باهم مقایسه فرمایید . . شما میتوانید پنکک بژ، برنز و یا روشن موضوع لحاظ خویش را با بها ارزان و با تضمین اصل بودن مال از دیجی‌کالا به فیس آنلاین خریداری نمائید و در مقطع و هزینه صرفه جویی نمایید .





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: